Mess från exet + dagens

Jag somnade. Jag avskyr att jag blir så trött och varm när jag äter. Ingen annan som jag känner får högre kroppstemperatur när de har ätit, när jag blir varm så blir jag trött och vips så somnade jag kl 20.30. Vaknade strax efter tio och har sovit bort tid som jag kunde ha använt till något vettigt och kommer få svårt att somna i natt, suck.

Jag har hunnit vara sur idag, möttes i morse av ett mess från mitt ex som skrev typ; "Du är så snygg, men är du sexig? Ja alla andra tycker det, men inte jag", dvs sjukt omoget. Svarade med ett "vad du är klumpig" och resten av dagen har jag bombats med "förlåt, jag skojade bara", "ja alla vet juh att du är sjukt het", "vad löjlig du är som tar det seriöst". Jag orkar bara inte, orkar inte svara, inte reagera.

Dagens:

4 smalmackor 200 kcal
1 rågrut 50 kcal
keso 100 kcal
______________
Summa: 350 kcal

Jag har gått omkring lite idag, men somnade som sagt så prommisen måste jag göra nu, bland alla fulla människor ute.. Hoppas ingen läskig snubbe kommer.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits