Karatefylla

Jag är ledig imorn. Det är egentligen helt galet att jag inte visste om det.. vad ska jag göra en helt ledig dag? Hmm, listdags ;)

* Byta mina skor (kanske har glömt att säga det, men mina fina skor som jag köpte förra veckan är, ehm olika, japp)
* Promma
* Plugga lite
* Våga äta ett piller (måste juh fungera)
* Äta ETT mål mat
* Träffa min vän H för en kopp kaffe
* Borde tvätta
* Ringa bästis i frosstaden
* Börja skriva i "dagens måltid" här på bloggen igen. Trigger!
* Fylla i min almanacka, (gillar det ordet, men engentligen är det en kalender)


Aaa.. om jag gör allt det där så är jag en duktig flicka, haha skrev "slicka" först (ist för flicka) och det hade inte varit fel ;)

På tal om sådant så är det över med D, iaf mentalt för mig. Jag förstår mig helt enkelt inte på honom.. eller så enkelt är det juh aldrig :) Tror att jag gjorde bort mig för honom på fyllan i lördags. Men vad gör det om hundra år, dessutom så kommer jag inte håg det, karatefylla utan dess like. Förresten, vad hände med den låten?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits