Jag vinner så lätt

Jag hann äta gröt imorse. Men jag orkade inte ens en portion, så jag skulle tippa på att jag fick i mig kanske 80 kcal. När det var dags för lektion hade min mage fått krupp och kurrade som tusiken, men jag var tvungen att göra en grej innan jag kunde fara hem så jag kom hem nu och åt snabbt. Nu är magen lite gladare.

Det ringde mig en man idag. Eller han har försökt ringa förut men jag har vägrat svara. Jag vet vad han vill. Han vill att jag ska komma och jobba, "typ 1½ dag" sa han. Jag kände att jag var lite tvär, inte otrevlig men jag hade ett bestämt "nej". Jag pluggar redan heltid och har två jobb. Nej, jag kan inte.

Nu ska jag sätta mig och göra lite viktigt skolarbete, det är verkligen ett måste. Måste hinna på prommis innan Idol också.

Jo förresten, jag träffade den där jobbiga killen idag, han som bor nära mig och stötte på mig i lördags. Han låtsades som om ingenting hade hänt, det gjorde jag med. Jag är bäst på att låtsas som ingenting, han kan inte utmana mig i min bästa gren, jag vinner så lätt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits