Jag vill ha min post 11 prick

Jag har ont i halsen idag igen, men ännu värre är att min övre vänstra visdomstand gör ont. Jag vill bara ta bort dem, redan less på att vara vis ;)

A ringde nyss, han ville att jag skulle snabba mig för attt gå igenom en skolgrej. Suck, jag som har sovmorgon. Egentligen har jag inte sovmorgon, jag tog mig en välförtjänt sovmorgon, egentligen började jag kl 8. Jag slutar vid 19.30 ikväll, så jag hoppas att hinna fara och handla efter jobbet, jag ska storhandla, men bara nyttiga saker.

Imorse trodde jag att jag hade försovit mig, jag fick nämligen en massa post i brevinkastet och ryckte till, "åh nej" hann jag tänka. Sedan såg jag att klockan va kring 8. Vem delar ut post så tidigt? Jag vill ha min post klockan 11.00 på pricken! Gomorrn

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits