Jag hatar att bara vara en söt tjej

Men åh, nu sitter jag här fastän jag skulle ha gått och lagt mig för länge sedan. Men jag behöver lite fritid då jag kan få göra lite nördiga saker som surfa runt och titta på olika onödiga saker och kläder jag vill ha, dessutom måste jag underhålla mitt nätspinkarintresse. Jag har nu nätspinkat på en gammal kompis, jag "gjorde slut" med henne för ca två år sedan, haha alltid när man pratar om att göra slut med en kompis tänker jag på Seinfeld-avsnittet då Jerry gör slut med sin kompis och de beter sig som ett par, det är humor! Iaf så har hon försökt att reparera vår vänskap och vi träffas ibland när jag är i frosstaden och säger hej, men det är inte så att vi umgås eller är kompisar som förr. En mer egoistisk människa får man leta efter, alltid var det hon som var sjukast, hade ondast, var mest synd om och givetvis hade hon den mest besvärliga graviditeten i världshistorien. Men klart jag måste nätspinka, hon gör nämligen något som jag gör, har något som jag har, något som är hemligt och nästan ingen vet om. Jo, hon är också en ätstörd människa.

Jag har slut på pepsi max, faktiskt har jag nog slut på allt som är tillåtet i Elias hem. Imorgon måste jag handla, eller det går inte, jag jobbar juh, men åh! Det blir nog att äta gröt innan jag far till skolan, det är en sen dag imorgon, skönt med sovmorgon. Gröt (fullkorns såklart) är grym mat, billigt, mättande, smalt och gott. Egentligen borde man (jag) äta det oftare, det är bara så gott med mina smalmackor, mmm mat.

Jo, jag träffade förresten killen från sittningen igår, han som jag gick och höll i handen halva kvällen. Vi stod och pratade lite, det var faktiskt lite spänt, råkade flirta lite tror jag. Har blivit lite flirtande den sista veckan. A (killkompisen) frågade ut mig idag om hur ofta jag blir stött på, utbjuden och liknande. Han tyckte att det var helt sjukt "jag blir glad bara någon stöter på mig" sa han. "Happ, jag tycker mest att det är jobbigt" sa jag, jag vill vara ifred juh. Men jag blir så ambivalent när det kommer just till denna frågan. Jag hatar att bara vara en söt tjej, samtidigt som jag älskar uppmärksamheten, jag kan inte rå för det. Kan man inte både få äta kakan och ha den kvar? Nähäpp, gonatt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits