Jag blir så trött på mitt gnällande!

Jag är så jävla lat. Jag tycker verkligen att allt jag gör, måste göra och ska göra är så sjukt jobbigt och krävande. Mitt ena jobb är så lätt och riktigt bra betalt, ändå står jag där och undrar varför jag överhuvud taget jobbar och att de jag jobbar med är så frustrerande när de bråkar och trilskas, men hur svårt är det? Lättare än en plätt.

Jag orkar inte sätta mig och plugga, nä det är så jobbigt, jag är inte på plugghumör och det finns andra viktiga saker som måste göras, typ ta bort gammalt nagellack. Att alla andra i min klass siitter och studerar timme ut och timme in varje dag rör mig inte i ryggen. Jag tycker juh att det är så jobbigt.

Nu sitter jag och gruvar mig för att gå ut på en prommis. Jag har juh redan prommat massor idag, ätit lite, varit i skolan och jobbat. Nu ska jag sluta tycka att allt är jobbigt, sluta vara så trött och lyfta på min lilla (stora) rumpa och gå ut och gå. Jag blir så trött på mitt gnällande!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits