Hush puppies

Nu har jag letat och letat efter en bild på mina nya fina skor, men utan större framgång. Jag såg dem från skyltfönstret och tänkte "jag ska bara titta". Gick in och så var det specialpris på utvalda hush puppies-skor. Jag provade och var överlycklig, från 1400:- så var det nedsatt 50% just nu. Gick glatt och skulle betala i kassan. "Ja då blev det 1480:-" (köpte lite annat också). "Va,det stod 50% på dem" sa jag. "Nä, det är på de andra" sa kassörskan. "Men det stod under dem också" sa jag ödmjukt som vanligt. "Nä men de här är alldeles nyinkomna, men jag ska höra med min kollega". Gissa vem som hade rätt? :) Japp så nu är de mina, bara mina!

Måste fixa en skoluppgift nu, innan läggdags återkommer jag med dagens.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits