Hur smakar äggtoddy?

image34


Känner mig ganska glad och uppåt idag. Har fått sova ut, hade ganska trevligt igår och frossade inte fastän jag hade en extra bar i väskan och möjlighet att äta hur mycket som helst. Snart får jag pengar och ska spara som en duktig flicka. Har planer på att åka in till stan, titta lite i affärer och promma runt i stan.

Dessutom kom jag på att jag har haft världens julkänslor inatt. Jag drömde att det var jul och att jag åt
äggtoddy (som jag aldrig smakat förut) det var jättesött och smakade som kaksmet, vissa drömmar är sjukt verkliga. Egentligen är det juh inte en svensk tradition på julen, men det kanske är gott? Jag har faktiskt redan nu börjat tänka på julklappar, har köpt två stycken. Jag älskar julen!


Att göra idag (aja ihelgen):

Boka tvättid och tvätta
Städa, plocka och dammsuga
Promma
Köpa en ny rouge
Handla smalmat och pepsi (jo suketter också)
Plugga
Duscha och peela allt fläsk

Red ska ut ikväll med en tjejkompis till oss. Jag önskar att jag kunde följa, men jag har sjukt mycket skolarbete. SMinkdags och sedan stan.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits