Hostningar på tunnelbanan

Jäklar vad jag har sovit gott i natt! Jag somnade kring tolv och vaknade av väckarklockan vid 9.05, det är så skönt att få sova ut när man är sjuk, hängig och inte har sovit bra på länge. Jag hostar som en liten galning idag, lite jobbigt, men det är bara som en hostning och sedan är det bra för någon minut. Igår på väg till skolan satt jag i godan ro med min väska halvt om halvt på sätet brevid mig, men det fanns massor av platser så jag tog inte upp en plats med min väska. Då kommer det in en ganska kraftig kvinna som givetvis ska sitta brevid mig, no problem, ja flyttar snällt min väska och halva mig fastän det fanns massor av platser överallt. Hade det slutat där så hade jag inte gnällt, men sedan börjar hon hosta och hosta och hosta, usch. Kunde hon iaf ha satt sig på ett ensamt säte?

Jag ska iväg till skolan alldeles strax. Det blir en ganska intensiv dag igen, fast inte lika hemsk som måndag och tisdag, hoppas jag iaf. Sedan ska jag äta nyttigt, promma, dricka the, plugga och avsluta med tvkväll.

Jag vet förresten inte vad jag ska ha på mig idag, måste kolla igenom mina kläder snart. Red åker utomlands idag, jag vill också. Jag och min bror har pratat om att dra utomlands tillsammans, vi skulle ha sjukt roligt. Får berätta lite mer sen! Gomorrn

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits