Har inte ätit idag

Jag har faktiskt inte ätit än, ingenting på hela dagen, nothing, nada. Men jag är på väg att bryta det, maten väntar. Jag provade mina gamla byxor tidigare i morse, jag var fet och de satt fult, huvva vilken syn! Jag har köpt en massa strumbyxor idag, det behövs alltid eftersom jag är grym på att ta sönder dem med naglarna.

Det känns som att man inte har något liv när man går i skolan. Man vaknar, går till skolan, är i skolan till sent eftermiddag, går hem och ser tv sen sover man. Som idag satt vi på skolan till 18-tiden, vad finns det att göra efter 18 på en vardag? Först så är man sjukt hungrig vid den tiden, sedan har allt pluggande och tänkande tagit all hjärna för resten av dagen, man är helt slut, eller jag kanske jag borde säga. För jag har ingen aning om hur det fungerar för alla andra, alla som äter och är glada.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits