Han vet inte att jag är störd. Ätstörd.

Nä, nu ska jag sluta vara så blödig och nördig. Jag ska upp imorgon för att åka till skolan och skriva arbete tillsammans med min klasskillkompis (min favorit ni vet). Han tyckte att vi skule sitta till kl 21 imorgon, ehm (ja idag) det är fredag sa jag. Jo det visste han.

Häromdagen sa han något jättegulligt till mig. Något i stil med "du är en sådan som alla flockas omkring, du har utseendet, utstrålning och en häftig personlighet. Jag kan förstå varför alla killar flockas kring dig som i lördags (på sittningen)". "Ähhh, inte då, så är det inte" sa jag lite generat. Han och jag kommer nog bli bra vänner. Det är något jag behöver, killkompisar som inte försöker något annat än att vara vänner. Fast han tror juh iof att jag är en "glad och öppen tjej", han vet inte att jag är störd. Ätströd.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits