Han var het!

Efter min enorma försovning skyndade jag mig till skolan, jag har faktiskt fått en massa saker gjort idag. Min killkompis i skolan är jäkligt bra kille, synd bara att han inte är min typ, någonstans. Han verkar iaf vara en grym kompis. "Jag såg att ... var på dig rätt mycket i lördags, han gjorde väl ingenting?" Han pratade om killen som jag for hem samtidigt som, han den jobbiga äckliga typen om han hade försökt något.

Jag kom annars hem nyss. Träffade några grannar i hissen, ena killen var riktigt het. Vi log mot varandra och hans kompis började prata med mig. "Vad heter du?" frågade kompisen. "Elia" sa jag. De hette något konstigt, den heta hade ett fint leende, fina ögon och het kropp. Het . Vad jag har varit flirtig på sistone.. hmmm :) Nu är det idoldags, sedan House och plugg.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits