Gårdagens fylla

Min blogg är fortfarande konstig. Och jag är ännu konstigare. Hade egentligen roligt igår men.. känns inte som att allt klaffade.

Jag drack en hel del och var sjukt hungrig när vi äntligen fick mat. Jag åt och kände mig inte ett dugg mättare, jag hade kunnat äta hur mycket som helst. Alla tyckte att portionerna var små, tom jag!

Efter det så var det fest. Jag har två stycken flirtar i skolan, ja span kallade vi dem på gymnasiet. Ena satt jag och flirtade med under middagen på lite avstånd. Sedan på festen såg jag att en kille som jag känner stod och pratade med mitt andra "span" så jag gick dit för att prata med min kompis (yeh right). Spanet är riktigt het och vi hälsade och började prata. Han var trevlig och vi flirtade. Sedan gick vi alla för att dansa och antingen försvann alla andra eller så gick jag och han iväg, vi blev iaf ensamma. Så vi pratade, dansade och höll handen.. sen berättar han att han har flickvän. Glad blev jag verkligen inte, men det är ganska skönt att det inte hände någonting nu, jag bara bidar min tid. Han och jag hade ganska roligt, annars var det inte så kul.

Min kompis som presenterade mig för mitt span hade världens kärleksförklaring för mig. Han sa något i stil med: "Jag tycker du är jättefin, men det är inte allt, du är en jättebra tjej och jag blev så glad när jag såg dig. Nu när jag har sagt det här så kommer du att dissa mig och jag kommer att bli ledsen". Jag sa ingenting för han har juh rätt. Undvek honom så mycket som möjligt efter det.

När jag skulle hem så var det en tredje kille som jag har många gemensamma kompisar med och bor nära mig som också skulle hem. Han raggade jättemycket på mig, sjukt jobbigt. Jag sa nej säkert 20 gånger. Han är lite äcklig, typ slemmig. Jag visste att han skulle försöka något, har sett hur han tittar. Gu vad jag låter.. cynisk.

Aja, gårdagens "dagens":

Bröd 150 kcal
Mat 300 kcal
Efterrätt 300 kcal
_________________
Summa: 750 kcal

Så mycket och ändå var jag sjukt hungrig vid 5 i natt, glad att jag inte fylleåt. Prommade ca 1½ timme igår.

Jag är skabbig som fan idag.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits