Gårdagen i siffror

Gårdagen var så jävla.. jobbig.

Gick upp kl 6 då hade jag sovit 2 timmar, gick upp på föreläsning där jag mest satt och var trött, orkade inte ens anteckna (vilket jag får betala för nu, bajs på mig, har egentligen miniprov idag men kan det inte och meningslöst att gå dit). Sedan hade vi genomgång på ett nytt program som vi ska använda oss av, ja där somnade jag till någon minut. Lunchen åt jag hur mycket som helst av, dumma dumma mig. Efter det hade vi lab, ja jag hade juh inte varit uppmärksam på föreläsningen så jag kunde det inte så bra, så nu ligger jag efter. Sedan var det dags för jobbet medan alla andra drog på fest, jobbet var väl okej men stressade lite. Kom hem vid 21.15 och tittade lite på tv medan jag åt- igen. Efter det skulle jag sättta igång och plugga, funderade på att ta en prom men orkade inte. Plugga? Nä, jag var för trött för det med så jag tog ett par rutor choklad och gick och la mig, ja jag är dum och sämst och tjockast.

Ja gårdagen kcal-intag (suck):

2 rågrut 100 kcal
1 macka 100 kcal
Lunch 350 kcal
2 smalmackor 100 kcal
Choklad 100 kcal
____________
Summa: 750 kcal Aaaaaaaaah!!! Hur kan jag leva med mig själv?


Har iaf sovit som en liten gris i natt och känner att jag lever idag. Har iof redan "förstört" med att äta, men det var fullkornsgröt (som att det skulle vara en förmildrande omständighet) = 150 kcal + 50 kcal (lite sylt).

Idag hade jag tänkt att gå i skolan, kanske shoppa lite och få ta på ett fint rutigt block med tjocka blekta blad. Det är inte så speciellt miljövänligt, men jag är faktiskt det i vanliga fall och tjocka blekta blad är viktigt för mitt pluggande. Haha jag är bäst på ursäkter! Hoppas jag finner ro till att studera ikväll. Ska tydligen ut imorn, tjoflöjt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits