En riktig tv4-dag idag

Har gått omkring i en massa affärer på söder. Hittade ett par svarta diesel-jeans och en lammullskofta. När jag skulle gå till bankomaten och hämta ut pengar så hittade jag inte, så jag frågade en kille om vägen. När han vänder sig om ser jag att det är han som jobbar på tv4-sporten och är från norrland, vad han nu heter. Glatt visade han mig vägen. Och när jag väl hade bestämt mig att jag skulle åka hem så såg jag heta Niklas Vestberg sitta och fika, också han från tv4. Ja ikväll blir det till 75% hemmakväll, jag har ingen ork att gå ut, så det blir postkodmiljonären, ja tv4 för hela slanten idag.

Så har jag varit och storhandlat, toalettpapper, bomullstussar, tvål och lite flytande föda. Jag har tvättid ikväll, misstog mig igår och trodde att jag hade det då, men icke! Börjar tvätta snart, ska bli bra med lite fina trosor. Träffade en klasskompis på stan, ja trevlig. Sedan har jag pratat massa med min exbästis, ja nu när det är slut med ennes kille så duger vårt kompisgäng igen, tydligen..


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits