Dagens mat, 260 kcal

image37
Är så sjukt trött, precis som igår. På två nätter har jag sovit 8-9 timmar, vilket verkligen inte räcker. Just nu står jag i valet och kvalet om att gå ut på promenad. Dagens:

2 smalmacka 100 kcal
1 cup of soup 110 kcal
1 rågrut 50 kcal
_____________
Summa: 260 kcal

Jag har bara prommat ca 30 min idag, dvs -150 kcal. Så om jag inte går ut och går så är dagen inte godkänd.. men jag är så trött. Köpte en tröja på Filippa K idag, den var jättefin och jättedyr, jag köper aldrig så dyra kläder i vanliga fall. Iaf så såg jag sjukt tjock ut i provrummet, tjockare än vanligt. Men om jag äter lite imorgon och är jättejätteduktig imorgon så slipper jag gå ut mer idag. Deal!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits