Vänta med sex?

Nu har jag precis vaknat upp efter min nap, jag har blivit helt såld på att ta små naps när man blir lite seg och trött i huvudet. Nu ska jag ge mig ut i mörkret och ta en promenix, snabbt ska det gå.

J, killen igår var riktigt het. På ett sätt är det synd att jag hade sex med honom, han är en jättebra kille, omtänksam, mogen och snygg men jag tror inte på att ha sex första kvällen. Han är verkligen en pojkvänstyp men även om vi ses igen så kommer det inte att bli mer än så. Jag tror att man bör vänta några vekor med att ha sex så man inte bygger hela relationen på just sexet, sedan får man nog en sned bild av varandra, han tror säkert att jag är lätt. Fast det tror inte jag om honom.

Återkommer efter prommisen och berättar om vad några tjejer sa om mig igår..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits