Typiskt, klockan är inte 6 än, suck!

Usch och fy vilken natt jag har haft. Jag somnade kring 24.00 men det tog inte många timmar innan jag vaknade första gången, kissnödig. Sedan har jag haft världens mardröm vid 3-4-tiden, drömde att mina syskon var med om en bilolycka och jag var helt panikslagen. Vid 5-tiden vaknade jag antingen av hunger eller av att jag trodde att det var morgon. Jag tittade på klockan och tänkte "typiskt, klockan är inte 6 än, suck" och jag som tycker om att sova på morgonen. Sedan efter det så känns det som att jag inte har sovi alls. Helt.. konstigt. Det positiva är att jag inte hade några problem med att ta mig upp, ikväll kommer jag att vara helt slut och jag slipper att jobba idag! Jag har för mig att jag har legat och tagit på min kropp hela natten, på magen och höftbenen, haha, sjukt. Gomorrn!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits