Tung dag

Äntligen äntligen hemma. Det regnar som galet ute och jag har varit sjöblöt stora delar av dagen. Kom hem till min lya nu och slet av mig allt det blöta, kokar lite the och värmer mig mot mitt favoritelement (japp jag har ett favvoelement). Min kompis D ringde när jag precis hade stigit innanför dörren och han ville att jag skulle komma in till stan och ta någon öl, jag suckade lite och han förstod att det inte var aktuellt. Den här dagen har inte varit speciellt effektiv, sov länge, orkade inte göra så mycket i skolan och jobbet var bara jobbigt. Känns som att jag har ätit hur mycket som helst, men det har jag inte. Började nästan grina idag när jag raderade en massa SMS, det känns allmänt tungt idag. Inte orkat svara i telefon, inte orkat vara glad och pratsam, inte orkat bråka..

Fick reda på att min kusin har varit med om en olycka och ligger allvarligt skadad. Tänk vad ett ögonblick kan förändra livet.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits