The walk of shame tillsammans

Nu är jag hemma igen. Red gick nyss, hon var här, lånade lite kläder och bajsade sedan for hon iväg igen, hon är ett litet yrväder. Jag kan inte fatta att hon som är så jäkla smal har samma storlek som jag, äpplen ser inte ut som päron.

Igår var det galet, galet som i galet roligt, galet med dricka och galet snygg kille. Vi var hemma hos en av min och Reds kompisar som bor jättecentralt. Vi var supersega, de andra åt (japp, jag slapp undan som planerat) och vi gjorde oss iordning och drog ut. Det blev stureplan och jag tänkte i taxin "jäklar vad jag är onykter" och värre blev det. Jag hade inte druckit så mycket, två glas vin, ett glas champagne och en hemmadrink (typ en 4:a) oj, det kanske var en del ändå. Men det var nog glaset vin inne på stället som gjorde det sista, jag blev en riktig fyllekaja. Som tur är så märktes det inte.

Jag såg en het kille och flirtade lite, så kom han fram och vi stod och pratade, men så blev jag jättetrött och sa helt plötsligt "nä nu ska jag åka hem". Han blev förvånad och tyckte att vi skulle åka hem till honom istället, så det gjorde vi, jag var jättefull och började hicka i taxin haha. Väl hemma hos honom så åkte kläderna av och vi hade sex. Jag började lipa (suck, vad jag är patetisk) fast inte så mycket, men det var nog mest av utmattning, jag har haft väldigt mycket på sistone. Men så somnade vi. Han påminde väldigt mycket om en kille som jag träffade en gång för några år sedan, de bodde väldigt lika och båda sa hela tiden "gu vilken fin kropp du har".

I morse så vaknade jag och kunde först inte lokalisera vart jag var, sedan så kröp jag in i hans armar och han snusade mig i nacken och höll om mig så jag nästan försvann. Sedan hade vi sex och låg och pratade, så gjorde han frukost och jag åt lite. Mmm, det där behövde jag, jag älskar juh sex. Sedan mötte jag upp Red, hon hade också sovit borta.. så vi gick the walk of shame tillsammans.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits