Superduperhungrig

Jag är superduperjättehungrig, fast jag åt massor igår och inte promenerade som jag borde så har jag blivit lite mindre i helgen. Mina nya jeans sitter lite lösare och bäckenbenen sticker fram lite tydligare. Sent igår kväll så pratade jag med min killkompis från skolan A och han tyckte att vi skulle ses i skolan och sitta och plugga. "Ja, kanske det" sa jag, men nu känner jag inte alls för det. Jag känner för en hemmadag med promenader, plugg, the och tv. Ställde väckarklockan på 10 men orkade mig inte upp, är så trött efter helgen, det är slitsamt att vara upptagen. Jag behöver verkligen min ensamtid. Det är fint väder ute, perfekt för långpromenader, undra om det är den bästa fettförbrännaren? Gomorrn.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits