Suck för gruppgrejer

Nix, jag har inte gått och lagt mig än, jag sitter med den jäkla uppgiften som jag har lovat att göra, suck för gruppgrejer. Jag har insett att det inte kommer att bli någon extra tidig morgon imorgon, måste verkligen få sova dessa sex timmar eller vad det nu blir. Hela min kropp är helt slut, mer sådant!

Imorgon blir det skola, sedan har jag ca 1½ timme på mig att plugga och promenera för att bränna lite på väg till jobbet. På jobbet ska jag hålla mig från frosseri och vara duktig (ni kanske har märkt att det brukar bli choklad på torsdagar). Efter det så blir det att promenera lite mer och åka hem, plugga massor, promma massor och sova sött. Får se hur det går, det brukar inte så ofta bli som jag har tänkt mig. Jo, har tänkt att köpa mig ett post-it-häfte imorn, jag glömmer juh allt, jämt.

Är sjukt irriterad över att ljudet till datorn inte fungerar, jag är på del 8 i "perfect body" och har inte mycket kvar, men nu hör jag ingenting. Tyvärr är jag inte expert på att läsa engelska på läppar, fan, visste att det var något jag borde ha lärt mig ;)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits