Ser ut som fan

Jag var så fruktansvärt trött igår, somnade kl 23.45 och skulle upp i morse vid 6.00. Det gick helt enkelt inte. Jag vaknade ist 11.40 och har såklart försovit mig, jag som har varit så himla duktig hela veckan och gått till skolan. Idag går vi bara till 15.00 men så ska jag jobba också, suck. Hoppas att vara hemma till 21.10 och inte missa hela heroes. Torsdagar brukar vara frossdagar, men med tanke på de sista dagarnas svull borde jag inte vara så hungrig/sugen. Torsdagar brukar jag dessutom gå ganska mycket på.

Jag kliar idag, kan det vara kloret från igår? Dessutom är magen svullen efter all mat, mitt hår är ett stort kaos och jag ser helt groggy ut i ansiktet, tänk clown vs sumobrottare. Gomorrn

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits