Pro-ana-armband

Oj vad tidigt jag är hemma för att vara torsdag. En jäkligt tung dag, hade bara sovit fem timmar i natt och måste verkligen plugga som ett djur ikväll, men jag är så trött att jag är nära att gå till sängs. Åh, nu ringer det, orkar verkligen inte ta det. Nu är typ första gången idag som jag får sitta ner och koppla av utan att vara på väg någonstans.

Idag såg jag Ana, hon dök upp med sina smala ben i lunchsalen och ville värma sin varma koppen. Idag pratade vi inte, men jag såg de som hon satt med, de sa ingenting om hennes mat, de har väl vant sig vid hennes matvanorm så som mina kompisar har.

Såg även ett rött ana-armband (ja nästan då, man kan använda det som det). Den som inte har koll på det här vad olika färger betyder så är det rött för anorexia (självkontroll) och jag tror att det är lila för mia (rätta mig om jag har fel). Aja det röda armbandet såg jag på MQ, en det såg lite hemmagjort ut så jag skippade att köpa det. Jag är ute efter ett snyggt rött ana-armband som inte har sådana pärlor som ser billiga ut, lite mer "snö"-känsla. Tips mottages varmt!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits