Okänt 08-nummer

Alla de läsare som tycker att jag äter alldeles för lite behöver inte oroa sig idag. Idag är det nämligen en katastrofdag. Iof så visste jag att jag inte skulle komma undan lunchen men jag trodde att jag skulle vara duktigare än såhär. Det värsta är nog att det inte har blivit mer än kanske ½-timmes promenad, men nu ska jag ut och röra på mig snart. Något som inte heller känns så skoj är att det är en heldag imorgon också, bäddat för katastrof. Men imorgon har jag planer, tänkte åka och simma om jag kan tänka mig hoppa över heroes, vilket jag nog kan. Jag kan inte anpassa mitt liv efter en tv-serie.

Det ringde ett okänt 08-nummer idag, jag kunde inte svara, men personen lämnade ett röstmeddelande. Jag lyssnade på röstmeddelandet tre gånger och kunde inte komma på vem det var. Han sa "hej Elia, *någonting någonting* (hörde dåligt).. i lördags. Ring mig, det vore kul". Jag fick sådan ångest, jag kan verkligen inte dricka så mycket att jag inte kommer ihåg om jag har lämnat ut mitt nummer, men onykter var jag inte. Efter ett samtal med kompis så visade det sig att hon hade lånat min mobil och ringt killen från den. Puh!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits