Nya tag-måndag

image51


Nya tag-måndag. Nu har jag bestämt mig för att gaska upp mig rejält. Jag orkar inte gå omkring och gråta mig igenom hela livet. Pratade med en bästa vän från frosstaden och fastän jag inte sa något om hur jobbigt det är så känns det som att jag har lättat mitt hjärta.

Jag ska ta tag i min skolsituation, okej att jag inte vill äta i skolan, men jag kan faktiskt sitta och plugga när andra äter.

Sedan har jag tänkt mig att skaffa mig en dejt, bara för att få fart på mitt icke-existerande känsloliv.

Efter min katastrofhelg (matmässigt) så ska jag äta som en nyttig (typ 300 kcal/dag) tjej. Sedan ska jag träna och då menar jag förrutom promenader.

Jag ska även bli lite mer social, annars kommer jag att gå ner mig i höstmörkret.

Det är veckans nya tag.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits