Nya saker ger glädje

Fastän jag sov i fyra timmar igår eftermiddag så var jag jättetrött och somnade som en stock när jag la mig för natten. Men jag har inte sovit speciellt bra förrän när jag skulle gå upp vid sju. Jag somnade om istället och nu måste jag skynda mig, men bättre det än att försova sig.

 Jag borde ha städat bättre nu när jag ska få besök, men jag orkar inte.. jag tror att besöket dessutom inte bryr sig så mycket, jag känner mitt besök mycket väl.

Jag kommer att packa simgrejer utifall att jag kan åka och simma, mitt besök ville inte, besöket tyckte att det var dyrt. Mitt besök gillar inte att lägga ut pengar, själv är man en slösa som låter slantarna singla mellan fingrarna.. nya saker ger glädje, om än en falsk eller tillfällig sådan. Gomorrn!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits