När orden inte räcker till

image57


Man talar juh om att bilder säger mer än tusen ord, ibland, ja ofta så tycker jag att orden inte räcker till för att beskriva olika saker, speciellt känslor. Men vad finns det för bilder som representerar känslor? Någonting såhär känner jag idag, det är lite virrigt i mitt huvud.

Jag har inte mått så bra fram tills nu, var meningen att jag skulle träffa Red och Pippi på stan, men tog mig inte upp. Huvudvärken dunkade och jag trodde att jag skulle kräkas. Det gjorde jag inte, jag tog mig inte heller till stan och tur var väl det för exbästis var där och jag orkar inte med henne. Hon skickade ett surt mess nyss om jag hade "kul igår", jag struntade juh i att gå på hennes middag och drog ut med Båtsman istället. Just nu så vill jag inte ha med henne att göra, hon är en sjukt dålig kompis. Ja, hon är juh min exbästis.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits