Mina ben

image63


Jag sa tidigare att jag skulle berätta vad några tjejer sa om mig igår, och det har med mina ben att göra därav bilden. Jag stod och väntade på tunnelbanan i min kjol igår när jag var på väg till förfesten och några tjejer stod ett par meter bort. Alla tre tjejerna var lations och ganska.. mulliga, jag hör hur de dämpar rösten och pratar men tänker inte mer på det förrän ena tjejen glömmer bort sig och pratar högt. "Ja jag tycker att det är mycket finare med ordentligare och kraftiga ben (här gör hon en gest med händerna som ser ut som att hon håller i en fotboll) än sådana där spinkiga ben" säger hon och vinkar åt mitt håll, de ser att jag hörde vad de sa och blev generade. Jag blev bara glad och förvånad, spinkiga ben vart då?

Kommentarer:
Postat av: Beccs

haha dem va avund på dina fina ben..!! ^^,

Postat av: Sarah

Oj det är ju inte ofta folk kommenterar heller ens ben liksom? :s

2008-05-23 @ 19:58:55
URL: http://saganomsarah.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits