Min mage och jag är i krig

Jag är verkligen min egna värsta fiende. Jag tackar nej till middagar, fika och andra matsammanhang för att jag inte vill äta. Sen när jag sitter hemma och har alla möjligheter till en lyckad dag så går allt åt skogen, inte kräktes jag heller. Igår så svullade jag.. jag vet inte ens allt vad jag fick i mig, men jag skulle gissa på att det blev närmare 1000 kcal, på riktigt. Åt kex, ost, annanas, russin, 2 smalmackor, 1 rågrut, salta pinnar. Ja min mage va alldeles svullen och jag ville inte gå och lägga mig så tjock. Frossade kanske fram till 02.00 och gick till sängs 07.30 tjock men trött.

Prommade dessutom bara en timma, -300 kcal.

Men idag är jag vaknade så var magen ganska platt ändå, what tänkte jag. Kanske för att jag har typ kissat 5 liter under natten, men jag har knappt bajsat på hela veckan. Min mage och jag är i inbördeskrig. Gomorrn.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits