Lördagsplaner

Nu har jag tappat upp ett diskvatten, jag ska diska min äckeldisk som har legat länge, fy. Men det känns så onödigt att typ diska ett fat när jag precis har ätit, fast det hade varit så mycket enklare. Jag kommer inte att träna idag heller, jag ringde till träningsstället och det finns inget pass för mig idag. Jag funderar på att åka ut till någon förortsgalleria och titta och idag måste jag handla. Funderar på att vaxa benen också.

Ikväll är det iaf utgång, jag har inte varit ute på jättelänge. Jag ska ta det lungt med drickat så jag inte ligger redlös efter något glas, blanda 7up light med martini bianco, mm. Jag provade ett par kjolar som jag inte har använt på länge, de satt mycket lösare faktiskt. Funderar på att ha kjol ikväll.. med stay ups och stövlar annars blir det nog kallt. Mina ben är så håriga nu, haha, de har inte sett ut såhär på år. Jag hade tänkt att jag skulle vaxa dem på salong, men jag tar mig aldrig för att boka tid.

I natt har jag sovit så grymt bra. Jag har inte vaknat en endaste gång och sov i hela nio timmar. Diskdags?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits