Krutonger= jävulens påfund

I natt vid 3-tiden så la mitt internet ner. Arg blev jag och tänkte "nu ska jag vänta till klockan 8 prick och sedan ringa ilskna samtal till min internetleverantör". Så i morse när jag satte igång datorn så var jag förberedd med telefonen i högsta hugg och så.. fungerar allt. Snopet. Jag har inte fått sova många timmar i natt, 3½h blev det och det var segt att ta sig upp. Men nu är jag nyduschad, nypåklädd och nydruckit the. Jag har förresten kjol idag, undra om det blir kallt? Idag ska jag vara flirtig, känns som att inget händer på den fronten, är sugen på något (någon) ny.

Slipper äta lunch i skolan idag för vi har en så kort dag, så när jag kommer hem blir det antingen tomatsoppa eller typ sparrissoppa. Sparrissoppa är klart underskattat, sjukt gott. Kycklingsoppan kan slänga sig i väggen, jag avskyr krutonger. Vem kom på det? Skitäckligt. Gillar det varken i soppa eller sallad, hårt äckligt vitt bröd som smakar gammalt. Bara helt onödiga kcal. Gomorrn

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits