Kretsar kring hennes egohuvud

Känner att jag går okring och småsurar, min exbästis har verkligen fått  mig på dåligt humör. Hon är en sådan som tror att hela världen kretsar kring hennes egohuvud. Jag måste ringa mamma och snacka lite skit, mamman är bäst.

I förmiddags när jag vaknade så svettades jag som en liten gris, fyllesvett. Jag öppnade fönstret på vid gavel och somnade om, shit vad det var skönt. Nu är det typ minusgrader ute. Måste ta på mig min snodda halsduk när jag ska gå ut sen. En liten lista på vad jag önskar mig mest av allt just nu:

Kalorifri choklad
LCD-tv
Vaniljljus
Magplattare (ja som på något magiskt sätt gör magen plattare)
Het kille
Pengar
Hemresa

Då är jag nöjd. Nu ska jag gå och.. ehm promma och handla?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits