Kondom

image64


Mm, jag borde sova men vill inte sova ensam.. vill bara känna värme och närhet. Jag och J använde kondom igår (och idag), han är så ordentlig, det är inte jag. Jag tycker inte om kondomer, det är bökigt och inte lika skönt, fast det var egentligen bra så jag ska inte klaga. Jag har juh faktiskt slutat med minipiller, japp efter många år så slutade jag bara sådär. Jag får dålig hy av dem (de jag äter nu iaf), sen så har jag juh ingen pojkvän nu (=typ inge sex) och så vill jag se om jag får någon mens.. vi väntar och ser, slutade för ca 3 veckor sen.

Imorgon, ja idag då, är det måndag, måndag innebär nystart, nu ska jag vara superduktig och köpa träningskort imorgon. Dagen ska dessutom börjas med en springtur.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits