..killkroppar är så mycket.. fulare.

Äh, jag har inte gjort något produktivt idag heller. Vart försvinner all tid? Iof har jag prommat en del, pratat i telefon, sett lite tv, dragit mig lite, suttit här, ja det vanliga.. Men har jag gjort något vettigt, nope. Imorgon är det onsdag och förhoppningsvis träning för denna tjej. Har halvt om halvt lovat att träffa en kompis för en kaffe, det får bli mellan skolan och träningen. Fick höra av en kille idag något  stil med; "ja men det är fint med tydliga linjer hos en tjej, inte så att hon svälter sig själv, men att hon förbränner det hon tar in".  Jag vet inte hur alla andra tänker, men är ett ganska mission impossible, tjejer är egentligen byggda för att ha mjuka former. Dessutom har tjejer alltid vackra kroppar, killkroppar är så mycket.. fulare. Just det!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits