Kalla händer, varma tuttar

Dålig på att blogga idag. Jag for iväg tidigt i morse, ja jag var tvungen fastän jag inte hade sovit så mycket. Efteråt så mötte jag upp exbästis, åt och gick omkring. Kom hem 20.30, men orkade inte göra någonting. Åh, avskyr att inte kunna berätta allt, vet att vissa läser bloggar här på blogg.se.

Har nu sett gossip, men orkar inte se slutet, jag har sett den så många gånger förr och blev lite rastlös så jag stängde av. Gillar verkligen filmen, men är mer på humör att komma tillbaka i vardagen, att koncentrera mig på min matsituation.

Vill verkligen inte vara elak och jag har sagt det förr att jag inte ser ner på större tjejer, men måste ändå berätta. Jag och min exbästis har så länge vi kännt varandra haft ganska lika kroppar, visst lite smalare har jag varit, men inte så mycket (och någon period har jag säkert varit större). Nu iaf så har hon gått upp, såg det igår (vi har juh inte setts på länge) och tänkte verkligen på det. Sen idag sa hon typ "igår kände jag mig så tjock, du är så smal". Jag som var så svullen igår och ville inte ha "smalkläder". Hon är verkligen inte tjock och hon kommer säkert att gå ner det hon har gått upp, men det var påtagligt. När hon går upp går hon bara upp på magen, höfterna och låren. Ingenting i ansiktet eller armarna som jag, usch vad orättvist.

Killen iaf är het. När jag väntade på att få åka hem så satte vi oss, jag grenslade honom och han förde upp sina händer under min tröja, på magen och brösten. Kalla händer, varma tuttar :) Då, när han kupade mina bröst så kände jag att de har blivit mycket mindre på sistone. Älskar när de blir mindre, för då är jag inte långt ifrån att bli smal.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits