Julklappspyssel

Jag hade fredag i mitt huvud igår och idag känns inte alls som fredag.. mer som typ onsdag. Eftersom jag har sovit så jäkla dåligt de sista nätterna så är jag trött redan nu. Jag var på stan i några timmar och mest gick omkring, tittade på folk och sprang mellan olika affärer. Köpte ett kornblått linne på esprit men det var allt i klädesväg.

Jag är bjuden på fest ikväll, men tänker inte gå. Nä, jag tror helt enkelt inte att jag skulle få roligt, dessutom är jag trött (som jag radan tjatat om) och vill ta det lungt. Jag har haft en jäkla vecka och äntligen kan jag koppla av lite. Båtsman ville ses, men jag har tvättid (börjar om 30 min, orkar inte). Istället sitter jag och håller på med en liten skojig grej, jag håller på och gör en present som jag ska ge bort i julklapp. Japp, ni hörde rätt och det är inte den första julklappen som införskaffats, jag var ute och köpte första klappen i juli tror jag det var. Jag har haft ganska mycket energi idag med, inte lika mycket som onsdag och torsdag men helt okej. Jag ska gå och handla mat snart och ta mig en långprommis. Jag kommer faktiskt inte ihåg när jag var och storhandlade sist. Storhandla för mig brukar betyda 200-300:-. Tjopling.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits