Jag måste träna!

Har precis kommit hem från simningen, det gick ovanligt trögt i bassängen idag (japp jag svänger mig med sånna termer nu när jag simmar varje vecka typ :)). Förutom trötta armar så var det ovanligt mycket unga killar som skvätter massor och ska absolut crawla i mitten då alla andra håller sig till höger. Jag bastade och nu är jag lite trött i mina gråtsvullna ögon. Jag har inte pratat med någon idag (alltså någon jag känner), eller fram tills för fem minuter sedan då jag tog mig i kragen och ringde upp Red, "varför kan du inte följa med på onsdag" frågade hon mig flera gånger, men jag undvek frågan. På onsdag måste jag juh träna, hon ville att vi skulle gå ut och äta, äta, äta!

Båtsman messade mig under simningen, hon ville ses ikväll, men jag har massor att göra. Som nu, nu ska jag koka the, jätteupptagen!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits