Imorgon är bäddat för katastrof

Nu är klockan 25.00 (japp jättefyndigt) hade aldrig trott att jag skulle vara vaken nu. Men jag har suttit och pysslat hela tiden, men har ändå bara gjort 5/45=11%. Hoppas verkligen att han blir glad. Jag ska ge honom en sak som han nämnde för något år sedan, "jag skulle vilja ha en sådan.."  ja ungefär så sa han och nu typ tusen år senare har jag gjort det. Sjävklart har det med mat att göra.. har inte allt det?

Imorgon kanske det blir ett träningspass ändå om jag slutar vara sådan lat jäkel. Ska hoppa och studsa massor, för imorgon blir det katastrof. Ska förmodligen äta mat med folk och sedan dricka, tänk om jag förstör nu när det går så bra. Aja orkar inte tänka på det nu, det får bli morgondagens problem för nu ska jag sova precis så länge som min kropp behöver.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits