Idag är det gasen i botten

Jäklar vad jag har vait hurtig idag, jag kommer inte ens ihåg senast jag hade så här mycket energi och jag tror att det beror på min springtur imorse. Det var lätt värt det, även om den var kort, jag gick mestadels och har haft ont i låren hela dagen. Jag gick pigg som en nötkärna till skolan, satt och lyssnade ordentligt och antecknade massor. Sedan gick jag en promenad till och mötte upp J, vi satt och drack kaffe i någon timme och sedan gick vi runt lite på stan (prom igen). Efter det så for jag och simmade. Även där hade jag mycket mer energi än vanligt, jag brukar dela upp mina 45 minuter i två pass, ett på 30 min och det andra på 15 min. Idag simmade jag alla 45 minuterna på en gång. Och trots att jag har tränat och gjort massor idag så har jag inte svullat! Jag ska dricka lite the och räkna hur många kcal jag har förbrännt idag, sedan blir det en liten prom för att komma upp i -1000kcal, idag är det gasen i botten.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits