Han och jag

De spelar Gessle på radion, det är jag och S. S kommer alltid att vara så speciell, det kommer alltid att vara han och jag ändå, han är en av de få som verkligen känner mig. Han är den enda som vet omfattningen på mina ätstörningar. Han är den jag alltid kommer att älska. Han fyller år och jag har skickat sött kort idag.

Det är karlavagnen på radio, det är det bästa tillsammans med vaken, så jäkla bra. Massa skumma människor som ringer in. Lite som när man jobbar inom handels, det kommer alltid en massa människor som berättar sin livs historia, man blir nog en ganska bra människokännare.

Jag har gått på två promenader idag. Är frusen som attan nu och kokar the, ska köra lite övningar också. Då blir jag het.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits