Gråta halva natten

Ja jag har sovit halva dagen idag också. Det är tydligt att det är väldigt destruktivt att somna så sent och sova så länge, ja jag har juh legat och gråtit halva natten. Kan tänka mig att människor tänker "vad har hon att vara ledsen för", utåt sett så verkar jag ha allt, bra självförtroende, bra utbildning, är social, söt. Men de har fel. Mitt utseende är en ständig kamp som jag bygger upp så mycket omkring. Orkar sällan vara social, och skolan går åt skogen, jag måste ta tag i allt nu. Det här är en chans som jag aldrig kommer att få igen. I natt låg jag mest och grät för att jag är helt  knäpp när det gäller förhållanden, kastar bort och dumpar jättebra killar bara för att, sen är det några som jag verkligen ville ha, men vågar inte och de vill inte tillräckligt mycket tydligen.. Äh jäklar vad jag har deppat bort den här helgen, nu är det måndag, nya tag. Gomorrn

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits