Ful och fet

Åh, äntligen hemma. Det var jättemycket nytt och konstigt i skolan idag, är helt seg i huvudet! Jag skulle ha pallrat mig upp i morse och sprungit, då hade jag nog haft lite mer energi i kroppen och så skulle jag inte vara så fläskig som jag är nu. Nu är jag i valet och kvalet att gå och handla, jag handlade härom dagen men det var bara hygienprodukter och liknande, jag har ingen mat hemma. Känner mig stressad, jag ska och träna snart och vet inte om jag hinner handla, sen så är det så jäkla mycket ljud här (någon borrar) och det är mörkt ute (ja, känns som att jag har missat hela dagen och att det är läggdags snart).

Har inte berättat en sak.. jag kommer att få besök till helgen (eller kanske rent av onsdag). Det känns lite jobbigt nu när det går ganska bra med min mat, jag kommer typ bli tvingad att äta. Men det värsta blir nog att jag inte kommer att kunna blogga ordentligt, ska försöka blogga från mobilen eller skolan, men gillar inte att mobilblogga, det blir så fult. Förutom det så måste jag ta bort alla mina pro ana-bilder från datorn och rensa allt.. tänk om jag skulle bli påkommen. Fan vilken bajsdag, allt går åt skogen och jag hinner ingenting och är ful och fet. Bajselia!!!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits