Ett myspaket för en regning kväll

Jag såg att i nästa upplaga av Veckorevyn så kommer det en ur livet-berättelse:  "Jag blev besatt av anorexi-sajter". Den kommer ut den 4:e oktober och självklart ett måste för mig, undra om de nämnar några sajter som jag hängde på förut, eller om det tom är någon som jag känner, spännande spännande!

På min prom tidigare (gjorde bort den vid 17-tiden) så kändes mina ben tunga som bly, men när jag kom hem kände jag ny energi, från att ha varit sjukt hungrig så kände jag ingenting. Åt en rågrut och var nöjd så.

Detta myspaket skulle jag vilja ha en dag som denna:

image45


1. Dione Tasty Lube 179:- Vattenbaserad, ätbar olja som används som massageolja. Från
Accessora
2. Gosa Blunda 149:- Kudde från IKEA
3. Calypso Scented Candle Vanille 395:- Doftljus med vanilj och vit musk, brinntid på 40h. Från Blush
4. Bio Spécific Ansiktskräm för mattare hy och förminskade porer. Nu 72:- Från Yves Rocher
5. Spirulina pulver (blanda en spirulinadrink) innehåller massor av vitaminer och järn (bra för vegitarianer bla) Nu 119:- på BodyStore

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits