Elefantmamman Elia

Nu känns det som att dagen nästan är över.. redan. Jag har knappt hunnit göra något idag och mitt huvud är helt knäppt som vanligt. Vi satt kvar efter skolan för att plugga, men jag kan verkligen inte plugga i grupp, jag kan visserligen inte plugga själv heller så det blir inte mycket plugg gjort för mig.

Imorse när jag kom till skolan så kom Ana strax efter mig, hon satte sig en rad uppåt från mig och tog fram ett äpple och åt, redan klockan 8.15. Fast det är klart, hon är en liten sticka och jag är en stor elefantmamma.

Imorgon kommer mitt besök och jag har inte rensat datorn än, vissa saker vill jag ha kvar utan att någon kan se. Sen så har jag kläder typ överallt och massor av papper utspridda. Imorgon är dessutom min simdag, men jag vet inte om jag kan lämna min gäst ensam så länge och så är jag svullen om magen och vill inte visa min stora kropp för alla.

Jag är jättetrött, skulle kunna somna för natten, men måste på promenad!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits