Det värsta är att hon är skitsmal, jäkla skit.

Hann inte blogga innan jag drog iväg imorse. Vaknade vid 07.45, inte helt vanligt på en lördag för Elias del om jag ska vara ärlig. På tal om uttrycket "om jag ska vara ärlig" så dejtade jag en kille som avskydde när någon sa det, "varför skulle man inte vara ärlig" menade han på, jag tyckte att det var ganska lustig och fortfarande ler jag varje gång någon säger det. För att inte sväva iväg mer än så så har jag gjort viktiga saker idag, kul att se många av dem igen, men mindre roligt att se vissa. Avskyr SM som var där idag. Hon är nog den skummaste tjej som jag någonsin har träffats. Idag när hon kom så gav hon mig ett kyligt "hej", vi har inte setts på ca 6 veckor. Förut hade hon varit borta i 10 dagar och så kom hon springandes och kramades, falsk, elak och egocentrisk. Det värsta är att hon är skitsmal, jäkla skit.

Så ikväll blir det utgång. Jag vet, jag är dålig, men det är juh kul, fast när ångesten kommer så är det inte så jätteskoj längre. Kom på att jag har inte ätit sen i morse innan jag for, vid typ 8.30. Duktig flicka.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits