Det är inte direkt så att jag svälter

Pratade med mamman tidigare. "Äter du ordentligt, vad har du ätit idag" frågade hon. Hon brukar börja fråga mig om vad jag äter när jag är dålig på att höra av mig, när jag har mycket att göra och när vi inte har setts på länge. "Det är inte direkt så att jag svälter" sa jag.

Är bjuden på två middagar imorgon. Jag känner inte för att gå på någon av dem, är så less på att allt kretsar kring mat och när man inte gluffsar som en idiot så haglar kommentarerna omkring. Dessutom har jag så dåligt samvete över att jag inte har ansträngt mig i skolan, har saknat motivation så länge och nu när jag börjar tycka att det är roligt igen så ligger jag efter. Det är fan omöjligt att ligga i fas på min utbildning.

Jag känner just nu att jag saknar tvåsamhet. Jag vill ha någon som förstår mig, som jag kan skratta med och som kramar om mig om natten. Jag orkar inte rikigt med middagar med folk som jag inte har något gemensamt med. Jag vill umgås med de som jag tycker om. Jag vill inte umgås med mina killkompisars killkompisar som vill få till det. Jag vill ha någon som jag fungerar med i vardagen, träffas upp på kvällarna och berättar om alla konstiga människor man har mött. Jag vill inte ha något fylleragg. Jag vill ha bra sex.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits