Destruktivt leverne

Jag ställde väckarklockan i morse för att få tillbaka mina vardagsrutiner med tidiga mornar trots att det inte var någon skola idag. Så vad händer, jo såklart somnar jag efter maten. Jag hade gått på en långpromenad i hösteftermiddagen och väntade med skrikande mage på att klockan skulle bli 16 alltså mattid. Äter, men blir inte speciellt mätt tyckte jag, lägger mig och ser på tv och somnar. Så jäkla onödigt, nu kommer jag inte att kunna somna ikväll och jag som måste upp 6 imorgon. Vi har heldag tisdag och onsdag, det är något speciellt och vi kommer att gå fram till 18, dvs vi kommer att på lunch i skolan, fan fan fan.

Men det är juh det där med att jag blir så varm och trött när jag äter, faller in som i en dvala och kurar ihop mig till en liten boll. Det är ett ganska destruktivt leverne att sova om dagarna och vara vaken om nätterna. Fast det är klart, det är ganska så destruktivt att vara pro ana också. Promenaddags

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits