De drar typ i armen

Igår blev det lite bloggande, ja på kvällen iaf. Jag somnade efter smalmackorna och när jag vaknade var min telefon full med SMS och missade samtal. Kände juh verkligen inte för att hänga med någon, men jag hade inte svarat på Ds middagsinbjudan, så jag messade en tjejkompis och hörde vad hon hade för sig. Hon messade tillbaka och jag förstod att något var fel "kan jag komma" skrev hon. Så hon kom. Hon hade typ kaos i sitt liv och fastän vi inte har setts på jättelänge så var allt som vanligt, hon är en jättebra tjej.

Vi bestämde oss för att dra till D, men vi gick ut ist. Jag träffade massa småkillar, någon var väl het, men jag var inte på humör. Småpojkar drar typ i armen när de vill något, typ som i mammas kjolstyg. "Hej hej, titta på mig". Vi drog hem, pratade massor, somnade och nu vaknade jag. Tjejkompis jobbar idag, stackarn. Och jag har ont i huvudet, träffar kanske upp Red och Pippi på stan sen. Gomorrn.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits