Dagens mat; 200 kcal

Känns som att jag har ny energi i kroppen, nästanvägde mig idag.. löjligt som fan, men jag är livrädd för vågen. Skäms för att jag är en sådan tjockis, men mitt BMI ligger på 20, illa va. Men att inte skriva det här vore som att ljuga för mig själv. Men nu har jag fått ny motivation. Ska träna mer, oftare och effektivare. Dessutom ska jag få en platt och stenhård mage. Nu dagens:

2 smalmackor 100 kcal
1 rågrut 50 kcal
keso 50 kcal
_____________
Summa: 200 kcal

Prommat på stan i 5 timmar (-500 kcal) och effektivt i 1 (-300 kcal) så sammanlagt -800 kcal. Rekord för veckan va? Snart ska jag sova, upp tidigt i morgon och jag som sov så mycket i natt, får se om jag somnar någon gång.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits